Фактори који утичу на тражњу (ВИДЕО)
Основни фактор који генерише тражњу је ЦЕНА. Осим цене на тражњу утичу и остали фактори. Остали фактори који утичу на цену су: доходак, укуси (преференције), очекивања, супститути и комплементи, број становника (величина тржишта).
Разлози постојања предузећа (ВИДЕО)
Предузећа постоје зато што најефикасније обављају делатност у тржишној привреди. Као остали разлози који објашњавају основни разлог постојања предузећа јесу предности: специјализације, смањења ризика и неизвесности и смањење трансакционих трошкова.
Предузеће као систем (ВИДЕО)
Систем представља скуп елемената међусобно повезаних одређеним односима у целину. Сваки систем састоји се од елемената који представљању његове подсистеме.
Креирање и селекција идеја
Brainstroming i SWOT Пре самог оснивања предузећа потребно је доћи до идеје. Све креће од добре идеје, наравно ништа без реализације, остаће само на жељама. Постоји велики број метода који се користи за генерисање идеја. Методе и технике за генерисање идеја могу се поделити на две велике групе: Интерне методе се могу поделити на: Екстерне…
Питања за припрему тестова Пословна економије 2
Наведена питања су намењена ученицима другог разреда који изучавају Пословну економију код смерова економски техничар и финансијски администратор (финансијско-рачуноводствени техничар).
Питања из Рачуноводства у трговини
Питања из Рачуноводства у трговини (теоријски део); Појам рачуноводства и књиговодства;