Opis poslova po službama
U pravilniku o sistematizaciji podelili smo poslove po radnim mestima. Ovde je podela rada izvršena po službama.
Popis
Kada smo formirali radni kolektiv, da bi započeli posao moramo da popišemo imovinu koju posedujemo. Na početku poslovanja stvarno stanje i knjigovodstveno će se poklapati, jer nije bilo poslovnih promena. Pod inventarisanjem ( popisom ) podrazumevamo utvrđivanje stvarnog stanja sredstava i njihovih izvora, kao i upoređivanje sa knjigovodstvenim stanjem. Za obavljanje popisa potrebno je obaviti…
Kretanje dokumentacije (Nabavka/Prodaja)
U članku možete videti tok kretanja dokumentacije po službama prilikom izrade izlazne fakture i prijema ulazne fakture.
Dokumentacija za poslovanje
Od dokumentacije možete preuzeti: prijemnicu, otpremnicu, fakturu, bilans stanja, bilans uspeha, nalog magacinu da izda robu, zapisnik sa sastanka, nalog za knjiženje, finansijske i robne kartice, knjige evidencija itd.
Sastanak – aktivnosti
Priprema sastanka podrazumeva planiranje i izvršavanje određenih aktivnosti. Sve aktivnosti vezane za sastanak podrazumevaju dve grupe aktivnosti: priprema za sastanak i tehniku pripremu za sastanak.
Knjiženje nabavke i prodaje
Knjiženje nabavke: 130 Obračun nabavke270 Ulazni PDV 435 Dobavljačipo fakturi___________________________________ 132 Roba u magacinu 130 Obračun nabavke 1329 RUCinterni obračun__________________________________ Knjiženje prodaje: 204 Kupci 470 Izlazni PDV …