-
Блок настава – Пословни администратор IV разред
Теме за блок наставу поделићемо у два дела, пошто обуку реализујемо у децембру и мају. Теме за први блок у децембру су следеће: Теме за други блок у мају су: Начин реализације блок наставе Сви ученици израђиваће пројекат у групи од по 2 ученика. Пошто су неке од тема обимне поделићемо их на мање. Предложене…
-
Садржај персоналног досијеа
Обавеза општих послова, односно службе за људске ресурсе, је да води евиденцију о запосленом од тренутка запошљавања, до тренутка престанка радног односа, било отказом уговора о раду или одласком у пензију. Листа докумената које би један персонални досије требао да садржи наведена је у наставку. 1. Лична документа радна књижица диплома уверење извод из матичне…
-
Питања из економског пословања за тест 2- Запошљавање
У наставку се налазе питања за припрему теста из Економског пословања, везана за запошљавање. Питања су намењена ученицима другог разреда. Пошто нисмо радили Правилнике (тако је неко смислио), онда само питања која нису у сивој боји. Питања: Ово је најбоље што сам умео да смислим, а да вам олакшам. Уколико имате неке сугестије слободно се…
-
Послови по службама у ВПД
Рад у предузећу подразумева организацију рада по службама. Свака од служби има своје задужење, односно послове које и требало да научи да ради. Списак исхода које би ученик требао да усвоји до краја изучавања Пословне и административне обуке дат је у наредној табели.
-
Опис послова по службама
У правилнику о систематизацији поделили смо послове по радним местима. Овде је подела рада извршена по службама.
-
Попис
Када смо формирали радни колектив, да би започели посао морамо да попишемо имовину коју поседујемо. На почетку пословања стварно стање и књиговодствено ће се поклапати, јер није било пословних промена. Под инвентарисањем ( пописом ) подразумевамо утврђивање стварног стања средстава и њихових извора, као и упоређивање са књиговодственим стањем. За обављање пописа потребно је обавити…
-
Кретање документације (Набавка/Продаја)
У чланку можете видети ток кретања документације по службама приликом израде излазне фактуре и пријема улазне фактуре.






