- 
Набавна политика и истраживање тржишта набавкеНабавна политика Набавна политка је саставни део политике маркетинга предузећа. Чини је скуп принципа, начела, правила које треба поштовати приликом снадбевања, као и избор начина и средстава за остваривање циљева набавке. Принципи набавне политке су: Значај набавне политике: економија пословања предузећа (економичност, продуктивност) Истраживање тржишта набавке Истраживање тржишта набавке је организовано и систематско прикупљање, сређивање,… 
 
- 
Планирање набавке (ВИДЕО)План набавке представља део пословног плана предузећа. Подразумева доношење одлука о томе шта, колико и када набавити у одређеном временском периоду. Код производних предузећа планира се набавка средстава за производњу и услуга, а код трговинских робе. 
 
- 
Залихе – Појам и значајПојам и значај залиха Готово сва предузећа морају да поседују залихе. Залихе представљају „нужно зло“. Без залиха се не може, али залихе са собом повлаче додатне трошкове. Залихе треба да обезбеде два циља: Постоје следеће врсте залиха: Подела залиха по величини Залихе по величини деле се на: Минималне залихе Минималне залихе-најмања потребна количина сировина, материјала… 
 
- 
Организација набавке (ВИДЕО)За остваривање циљева и задатака веома је битна ОРГАНИЗАЦИЈА НАБАВКЕ. Организација набавке зависи од више фактора: Величине и делатности предузећа, Типова и карактеристика производње, Извори, обим набавке Обим и структура залиха Ангажовање финансијских средстава Примена технике и технологије. Постоје два проблема приликом утврђивања организације набавке: –Утврђивање места набавке у организационој структури-спољна организација ▪Степен централизације (децентрализације)… 
 
- 
Продаја-појам, значај и задаци (ВИДЕО)Појам, значај и задаци продаје Продаја је кључна активност маркетинга у којој купац ступа у контакт са продавцем настојећи да задовољи његове потребе продајом одређених производа. ▪Продаја се може посматрати као: Значај продаје огледа се у томе да укаже на производе и услуге који могу на најбољи начин да задовоље потребе и жеље потрошача и… 
 
 
						 
				 
				




