Када смо формирали радни колектив, да би започели посао морамо да попишемо имовину коју поседујемо. На почетку пословања стварно стање и књиговодствено ће се поклапати, јер није било пословних промена. 

Под инвентарисањем ( пописом ) подразумевамо утврђивање стварног стања средстава и њихових извора, као и упоређивање са књиговодственим стањем.

За обављање пописа потребно је обавити следеће радње:

  1. доношење Одлуке о попису и образовању комисије за попис
  2. доношење Упутства директора о попису
  3. израда Решења о попису и формирање пописних комисија
  4. припрема потребног материјала за обављање пописа (пописне листе)
  5. сређивање материјалних вредности за попис и ажурирање књиговодствене евиденције
  6. израда Плана рада комисије за попис
  7. сама активност израде пописа
  8. Састављање извештаја о попису
  9. достављање Извештаја централној комисији и формирање обједињеног извештаја
  10. доношење Одлуке о књижењу резултата пописа
  11. Елаборат о попису

Извештаје о попису можете преузети овде кад их будете предали. Након извршеног пописа урадили смо почетни инвентар и документацију која је потребна за рад по службама.

Прилози:
Пописне листе: