Када смо формирали радни колектив, да би започели посао морамо да попишемо имовину коју поседујемо. На почетку пословања стварно стање и књиговодствено ће се поклапати, јер није било пословних промена.
Под инвентарисањем ( пописом ) подразумевамо утврђивање стварног стања средстава и њихових извора, као и упоређивање са књиговодственим стањем.
За обављање пописа потребно је обавити следеће радње:
- доношење Одлуке о попису и образовању комисије за попис
- доношење Упутства директора о попису
- израда Решења о попису и формирање пописних комисија
- припрема потребног материјала за обављање пописа (пописне листе)
- сређивање материјалних вредности за попис и ажурирање књиговодствене евиденције
- израда Плана рада комисије за попис
- сама активност израде пописа
- Састављање извештаја о попису
- достављање Извештаја централној комисији и формирање обједињеног извештаја
- доношење Одлуке о књижењу резултата пописа
- Елаборат о попису
Извештаје о попису можете преузети овде кад их будете предали. Након извршеног пописа урадили смо почетни инвентар и документацију која је потребна за рад по службама.
Прилози:
Пописне листе: